• ANASAYFA
  • HAKKIMIZDA
  • DUYURULAR
  • HABERLER
  • ANKETLER
  • MEVZUAT
  • RAPORLAR
  • S.S.S
  • TR
  • EN
  • AR
  • FA
  • DE
  • RU
  • PS
TR EN AR FA DE RU PS
  • HAKKIMIZDA
  • DUYURULAR
  • HABERLER
  • ANKETLER
  • MEVZUAT
  • RAPORLAR
  • S.S.S

HABERLER

  • YİMER 157 7. Kuruluş Yıl Dönümü
    “Doğru, hızlı ve güvenilir bilgi” anlayışı ile 7 dilde (Türkçe, İngilizce, Arapça, Farsça, Rusça, Almanca ve Peştuca), 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunan YİMER 157; 7. Kuruluş Yıl Dönümünü kutluyor....
  • En İyi ACİL Servis Ödülleri 2022
    “En İyi Acil Servis Hizmetleri” kategorisinde 2. kez Dünya 1. si olarak altın madalya kazandı. ...
  • Kültürlerin Buluşma Noktası Türkiye” 18 Aralık Uluslararası Göçmenler Günü 13 İlimizde Çeşitli Etkinliklerle Kutlanıyor.
    Başkanlığımız ve Uluslararası Göç Örgütü (IOM) iş birliği ile 18 Aralık Uluslararası Göçmenler Günü 14-18 Aralık 2021 tarihleri arasında Göç Danışma Merkezlerinin olduğu 12 il ve Eskişehir’de çeşitli etkinliklerle kutlanacak. ...
  • Genel Müdürlüğümüzce Dünyanın En Büyük Teknoloji Etkinliği Olan TEKNOFEST’e Katıldık.
    Genel Müdürlüğümüz Uyum ve İletişim Dairesi Başkanlığımız ve Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığımızın da katkıları ile düzenlenen Havacılık, Uzay ve Teknoloji Festivali TEKNOFEST2021 21-26 Eylül 2021arasında İstanbul Atatürk Havalimanı’nda gerçekleştirildi. ...
  • EN İYİ ACİL SERVİS HİZMETLERİ
    ContactCenterWorld.com (CCW) tarafından 16. kez gerçekleştirilen EMEA (Avrupa-Orta Doğu ve Afrika) Bölge Yarışmasında; YİMER157, "En İyi Acil Servis Hizmetleri" kategorisinde 2. kez altın madalya kazandı. ...
  • Uluslararası Çağrı Merkezleri Konferansı ve Uyum
    “Uluslararası Çağrı Merkezleri Konferansı ve Uyum: YİMER 157 ve AB İyi Uygulamaları” Çalıştayı Gerçekleştirildi....
  • GENEL MÜDÜRÜMÜZ SN. DR. SAVAŞ ÜNLÜ YİMER'İ ZİYARET EDEREK DENETİMLERDE BULUNDU
    Genel Müdürümüz Sn. Dr. Savaş Ünlü Yabancılar İletişim Merkezi'ni ziyaret ederek......
  • YİMER 157, EN İYİ ACİL SERVİS HİZMETLERİ ÖDÜLÜ KATEGORİSİNDE ALTIN MADALYA KAZANDI
    Lizbon'da düzenlenmesi planlanan Contact Center World EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) bölge yarışmasının ödül gecesi, yaşanan pandemi nedeni ile 29 Ekim 2020 tarihinde çevrimiçi olarak gerçekleştirildi....
  • YİMER 157’nin İşletilmesi ve Yabancıların YİMER Hizmetlerine Erişimi İstişare Çalıştayı
    Genel Müdürlüğümüzün faydalanıcısı Birleşmiş Milletler Uluslararası Göç Örgütü'nün (IOM) uygulayıcısı olduğu Türkiye'nin Göç Yönetimi Çalışmalarının Desteklenmesi Projesi kapsamında düzenlenen...
  • YİMER 157 HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMI TAMAMLANDI
    Yabancılar İletişim Merkezi (YİMER 157) Hizmet İçi Eğitim Programı 27-28 Nisan ve 04-05 Mayıs 2019 tarihlerinde Haymana’da gerçekleştirildi. ...
  • DENİZDE MAHSUR KALAN SURİYELİLER ALO 157 SAYESİNDE KURTULDU
    10.09.2015 tarihinde saat 00:56’da bir Suriyeli, Yabancılar İletişim Merkezini arayarak, İzmir’den yaklaşık 3 saat önce yola çıktıklarını, botta 40 kişi bulunduğunu, 158’i aradığını ancak Türkçe bilmediği için derdini anlatamadığını, botlarının su aldığını ve acil yardıma ihtiyaçları olduğunu söyledi...
  • MEDYA VE İLETİŞİM ÇALIŞTAYI DÜZENLENDİ
    Genel Müdürlüğümüz, ülkemizde bulunan yabancılar ve ev sahibi toplumla etkin iletişimin sağlanmasına katkı amacıyla 81 İl Göç İdaresi Müdürlüğü çalışanlarının katılımıyla “Medya ve İletişim Çalıştayı” gerçekleştirdi.  81 İl Göç İdaresi Müdürlüğünden uyum ve iletişim çalışmalarından sorumlu uzmanların katıldığı çalıştay Antalya’da Uyum ve İletişim Dairesi Başkanı Dr. Aydın Keskin Kadıoğlu’nun açılış konuşmasıyla başladı...
  • TBMM İNSAN HAKLARI İNCELEME KOMİSYON ÜYELERİ YİMER’İ ZİYARET ETTİ
    Türkiye Büyük Millet Meclisi İnsan Hakları İnceleme Komisyonu tarafından 7 Nisan 2016 tarihinde Yabancılar İletişim Merkezine(YİMER) ziyaret gerçekleştirildi. Göç İdaresi Genel Müdür Yardımcımız Sayın Salih Bıçak  tarafından karşılanan heyette TBMM İnsan Hakları İnceleme Komisyonu Başkanı Sayın Mustafa Yeneroğlu, Mülteci Hakları Alt Komisyonu Başkanı Sayın Atay Uslu, Ankara Milletvekili Sayın Şenal Sarıhan...
  • YİMER 157 LONDRA’DAN ÖDÜLLERLE DÖNDÜ
    Bu yıl 17.si düzenlenen ve 64 ülkeden 1100 katılımcının yer aldığı Avrupa İletişim Merkezleri ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri (ECCCSAs) Zirvesinde YİMER 157 “Jüri Özel Ödülü” ve “En İyi Çok Dilde Hizmet Veren Çağrı Merkezi Ödülü”ne layık görüldü...
  • VERİ GÜNCELLEME PROJESİ BİLGİLENDİRME VİDEOLARI YAYINDA
    Ülkemizde geçici koruma kapsamında bulunan Suriyelilerin kayıtlarının güncellenmesi hedeflenen, “Türkiye’de    Geçici Koruma Kapsamın Bulunan Yabancıların Kişisel Verilerinin Doğrulanması” projesi kapsamında veri  güncellemenin ne olduğu, nasıl, ne zaman ve nerede yapılacağı gibi konuları içeren kısa animasyon filmleri hazırlanmıştır ...
  • DENİZDE MAHSUR KALAN GÖÇMENLER ALO 157 SAYESİNDE KURTULDU
    18.09.2015 tarihinde saat 15:09’da İngilizce konuşan bir yabancı şahıs, Yabancılar İletişim Merkezini arayarak, Bodrum’dan yola çıktıklarını, botta 8 kişi bulunduğunu, 158’i aradığını ancak Türkçe bilmediği için derdini anlatamadığını, botlarının su aldığını ve acil yardıma ihtiyaçları olduğunu belirtmiştir...

Her Hakkı Saklıdır. T.C. Göç İdaresi Başkanlığı 2015
Adres: Çamlıca Mahallesi 122. Sokak No: 4 Yenimahalle/ANKARA
Web: http://yimer.gov.tr
E-Posta: yimer@goc.gov.tr
Fax: 90 (312) 920-06-09

Form Gönder

Modal content