Yabancılar İletişim Merkezi (YİMER 157) Hizmet İçi Eğitim Programı 27-28 Nisan ve 04-05 Mayıs 2019 tarihlerinde Haymana’da gerçekleştirildi.
Programa 94 kişiden oluşan 2 ayrı grup şeklinde olmak üzere; Başkanlığımız yetkilileri, TÜRKSAT İletişim A.Ş. yetkilileri, Pusula Call Center Genel Müdürü ve YİMER 157 personeli katıldı.
Yapılan açış konuşmalarının ardından Başkanlığımız mevzuatı kapsamına giren ikamet, vize, uluslararası koruma, geçici koruma ve insan ticareti mağduru gibi konularda göç uzmanlarımızca verilen mevzuat eğitimlerinin yanı sıra; etkin dinleme, güçlü soru sorma, zaman ve çağrı yönetimi konularında eğitimler verildi. Gerçekleşen eğitim sonrasında tüm personele katılım belgeleri takdim edildi.
“YİMER 157” kurulduğu günden bugüne dek etkin, verimli, hızlı ve güvenilir hizmet anlayışı ile 7 gün 24 saat hizmet veriyor.