Bu yıl 17.si düzenlenen ve 64 ülkeden 1100 katılımcının yer aldığı Avrupa İletişim Merkezleri ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri (ECCCSAs) Zirvesinde YİMER 157 “Jüri Özel Ödülü” ve “En İyi Çok Dilde Hizmet Veren Çağrı Merkezi Ödülü”ne layık görüldü.
Avrupa İletişim Merkezleri ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri; Avrupa’daki iletişim merkezleri ve müşteri hizmetleri sektöründeki proje ve kuruluşların değerlendirildiği, ödüllendirildiği, mükemmeli bulma ve teşvik etme amacı ile düzenlenen prestijli bir etkinliktir.
Finale kalan 17 ülkeden 124 proje arasında yapılan çok yönlü değerlendirmeler sonucunda mutlu sona ulaşan YİMER157’ye ödülü, 28 Kasım 2017 tarihinde Londra’da düzenlenen galada verildi.
Birleşik Krallık Çağrı Merkezi Yönetim Derneği CEO’su ve Avrupa Çağrı Merkezi Organizasyonları Konfederasyon Başkanı Sayın Ann Marie STAGG yapılan sunum ve ödül takdiminde YİMER 157’ye özellikle değindi.
Sayın STAGG, YİMER 157’nin “Türkiye’de yaşayan yabancılar için 7/24, 6 dilde hizmet vermekle kalmadığını, kurtarmakta olduğu hayatların ve yaşama geri kazandırdığı canların da değerini vurguladı. YİMER 157’nin başarısının herhangi bir kategoriye sığdırılamayacak derecede büyük ve kıymetli olduğunu ifade eden STAGG, yarışma jürisi tarafından rakip gösterilmeden, alanında tek olarak “Jüri Özel Ödülü” ve “En İyi Çok Dilde Hizmet Veren Çağrı Merkezi Ödülü”ne layık görüldüğünün altını çizdi.
YİMER 157 olarak göstermekte olduğumuz çabaların karşılığını ödüllerle almak, kendimiz ve ülkemiz adına doğru yolda olduğumuzu bir defa daha göstermektedir. Haklı gururumuzu sizler ile paylaşmaktan mutluluk duyarız.